.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
74 امضاء برای احضار رئیس‌جمهور

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بیش از 74 نماینده مجلس طرح سؤال از رئیس جمهوری درباره اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را امضا كرده‌اند.

علی مطهری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: حدنصاب برای حضور و پاسخگویی رئیس‌جمهور در مجلس امضای حداقل 72 نماینده مجلس است كه در حال حاضر تعداد امضاها به حد نصاب رسیده است.

وی درباره زمان ارائه طرح سؤال از رئیس‌جمهوری به هیئت رئیسه مجلس گفت: بر این عقیده هستیم كه یك مهلت یك هفته‌ای را به رئیس‌جمهوری بدهیم تا اگر می‌خواهند عكس‌العملی درباره رحیم‌مشایی داشته باشند فرصتی داشته باشند اما اگر همچنان بر سكوت خود پافشاری كردند این طرح سؤال را تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهیم كرد.

این نماینده مجلس تصریح كرد: این بحث برای تقویت دولت و شخص رئیس جمهوری است.

احتمال پس گرفتن امضاها منتفی است؟
همزمان با اظهارات فوق، علی مطهری در گفتگو با خبرگزاری مهر در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد همانند استیضاح وزیر آموزش و پرورش امضا کنندگان از اقدام خود منصرف شوند، تاکید کرد: به هنگام گرفتن امضا از نمایندگان تاکید شد که هر کس که قصد واقعی دارد طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کند ، بنابراین افرادی که این طرح را امضا کرده اند مطمئنا افرادی نیستند که از امضای خود منصرف شوند.

وی در توضیح بیشتر درخصوص این سئوال یادآور شد: سئوال از رئیس جمهور که از سوی برخی از اصولگرایان مجلس مطرح شده درباره مسائل فکری است و اینطور نیست که سئوال در خصوص مسائل مادی باشد و امضا کنندگان مدعی شوند چون مسائل حل شده امضا را پس بگیرند.

مطهری درادامه افزود: البته برخی مخالف این اقدام هستند در حالی که این مسئله هم به نفع دولت و هم به نفع اصولگرایی است. معنی اصولگرایی این است که با هم رودربایستی نداشته باشیم. احساس می کنیم باید روی جلوگیری از پایمال شدن اصول ایستادگی کنیم در غیر این صورت اقدامات شکل زد و بند سیاسی به خود می گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.